Godmorgon :)

Hejhej! Vaknade 9 idag, kan inte sova länge på helger! :( Men när vi har skola då går det men då måste man tvinga sig upp, så typiskt. Vi kom hem vid 1 igår och på vägen hem spelades en helt underbar låt upp på radion så jag tänkte dela med mig den nu :)   http://www.youtube.com/watch?v=XDCEEWKgyKw 
Kollade ni på melodifestivalen igår? Det gjorde iallafall jag, shit vilka töntiga pauser, jag tycker iallafall rätt gick vidare till final, Danny var bäst :)

Vet ni? Jag vill bara att snön ska försvinna och att det ska bli sommar nu! När man grillar på kvällarna, badar och solar, hoppar studsmatta, kollar på after beach, äter massor av glass, spelar minigolf, älskar sommaren <3
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0