Hejdå Gotland, Hej Åmål :D <3

Hejhej! Nu sitter jag på båten på väg hem till gotland, skönt att avsluta med sol, idag har vi solat vid poolen och badat förstås :) <3 Kommer hem till huset vid 12 i natt och sen drar jag iväg på konfaläger vid kvart i nio imorgon, haha XD <3 Kommer inte kunna blogga på två veckor eftersom jag är på konfaläger :D <3 Ha det så bra så bloggar jag när jag kommer hem från Åmål :D <3

Bilder från i fredags när vi var på Fårö :)

Ha det bäst! :D <3

Bildbomb;) <3

Hejhej! Här kommer massvis med bilder från gotland då jag inte har hunnit blogga :) <3

Dag 1

Vi åkte in till Visby och åt glass på glassbaren med 140 sorter, gick
på marknad :) <3

Dag 2

Mulen dag så vi åkte och kollade på hästarna vid lojsta hed och
fikade på ett mysigt hamncafé och avslutade dagen med att gå en promenad :) <3

Dag 3

Vi var i visby och shoppade, bland annat på karamellboden :) <3
Sen var vi nere på stranden och spelade varpa och kubb, supermysigt ;) <3

Dag 4

Solig dag så vi var vid tofta poolen och solade och badade :D <3 Och
kollade på after beach och åt sedan middag på tofta beach club :D <3

Dag 5
Då var jag och Alex på kneippbyn och åkte massa vattenrutcher, det
fanns en ny som hette half pipe som var skitkul :D <3

Ja och idag så är det mulet så vi får se vad vi hittar på ;) <3

Ha det så bra!! :D <3

Gotland :) <3

Hejhej! :) Just nu är jag på gotland :) <3 Vi bor precis vid stranden, min familj och kusin cicci och jag ;D <3 Igår när vi kom så åkte vi in till visby och åt på donken och åt glass på den stora glassbaren med över hundra sorter, dock valde jag en vattenmelonsorbet som inte var så jättegod. Sen åkte vi till maxi och handlade mat och efter det till huset vi hyr på tofta :) <3 När vi tagit in alla väskor i huset så gick vi ner på stranden på after beach :) <3 Det var superhärligt, varmt och soligt med varsin drink i handen och bara njöt av den härliga musiken :) <3 Idag så vaknade vi vid halv 12 med mulet väder.. så vi bestämde oss för att åka ut på lite äventyr så vi åkte till Lojsta hed(ett ställe med vildhästar) och tur som vi hade så hann vi precis se alla hästar som sprang mot en ny hage, det var kul :D <3 Vi har väldigt segt internet här så jag kan inte ladda in några bilder från gotland men här kommer bilder jag inte har lagt in på bloggen från mallis :D <3

Katamaran :D <3

Hejhej! Idag så åkte vi ju ut med en katamaran :) <3 Först var det mulet och blåste en hel del och det var enorma vågor, en som var så hög att den svätte ner allihopa XD <3 Sen blev det soligt och superhärligt och vi stannade och snorklade, häftigt ;) <3 Sen när vi kom hem till hotellet gick vi ner och solade på stranden vid oss innan vi gick och åt middag på pizza hut :) <3 Ha det bra och sov så gott! :D <3

Fick dra upp ankaret :D <3

När vi snorklade :D <3

Fick dra upp seglet :) <3

Spela kort :) <3

Hejhej! Idag har vi solat och badat :) <3 Sen åt vi tikki masala till middag, har aldrig ätit det förut men det var supergott :D <3 Imorgon drar vi ut på en katamarantur, ni får bilder imorgon för jag har inte fotat nåt idag :) <3 Nu blir det kortspel och godis på hotellrummet med familjen :D <3 ha det bäst! :D <3

Hade bara lust att slänga ut en vinterbild mitt i sommarn ;) <3

Es Trenc :) <3

Hejhej! Idag så hyrde vi bil och åkte vi till en strand som heter Es Trenc ochd det var en jättefin strand med turkost och helt klart vatten :) <3 Har varit soligt och varmt hela dagen så vi har solat och badat :D <3 Imorgon ska vi vara nere vid stranden närmast :) <3 Hoppas alla mår bra! :D <3

Våran hyrbil :)

På väg :)

Här är den häfitiga stranden jag pratade om med så turkost vatten :)

Haha, ne jag skoja, vi trodde det först men sen kom vi till den "riktiga"
stranden som såg ut såhär

Så himla häftig färg på vattnet :)

Älskar utsikten från vårat hotellrum :D <3

Mulet :(

Hejhej! I förrgår så var vi ju på marknad men hittade inget där men vi drack världens godaste milkshake sen åt vi middag på en restaurang som hette Roma som ligger här i närheten och avslutade dagen med att köpa en klocka och handväska :) <3 Igår så var det fint väder och vi var ute och solade och badade hela dagen :) <3 På kvällen så gick vi till hamnen och åt middag med mammas kompis med familj och gick runt lite i hamnen och drack en drink på ett mysigt ställe :P <3 Idag så är det mulet och inte lika varmt som det har varit dom andra dagarna så vi ska nog gå runt och kolla i lite affärer och spela spel, ja vem vet men är inte så badsugen iallafall. Hoppas alla mår bra! :) <3

Den godaste milkshaken :D <3

Nya klockan :) <3

Nya väskan :) <3

Mulet :(

Den godaste milkshaken :D <3

Nya klockan :) <3

Nya väskan :) <3

Palma :)<3

Hejhej! Idag så var vi i palma och åt på mcdonald´s, åkte ett fint trätåg till sollér :) <3 Sollér var en supermysig stad och vi åt glass på ett litet fik :) <3 Det var 37 grader i skuggan idag, nästan för varmt men vi vilade lite från att vara på stranden idag eftersom vi inte riktigt vänjt oss med solen och bränt oss lite. Supermysig dag var det idag, en riktig utflyktsdag och imorgon ska vi på marknad i gamla stan, ska bli kul :D <3

Pizza hut :) <3

Hejhej! Idag har det varit sjukt varmt, 35 grader tror jag det var :) <3 Har solat och badat mycket :) <3 Vi åt middag på pizza hut, supergod pizza :) <3 Efter det gick vi runt i lite affärer och kollade och jag hittade en väska och en klocka men köpte inget eftersom vi ska på en marknad på tisdag och där kan det finnas lite billigare :) <3 Nu ska vi spela kort, önska mig lycka till för jag förlorade på sjuan idag :( haha ;) <3 Hoppas alla mår bra! ;D <3

Hamnen ;) <3

Hejhej! Är hemma från en mysig kväll nere vid hamnen ;) <3 Vi åt supergod tapas och gick en liten rundtur vid hamnen sen gick vi och åt glass mittemot vårat hotell :D <3 Ha det bra och sov så gott! :P <3

Dagens outfit :)
vitt linne: h&m
kjol: h&m
converse: usa

Några av våra goda tapas :) <3

Fina mamma och pappa :P

En kille på stranden höll på med den här, cool ;) <3

Varmt! :)

Hejhej! Det är riktigt varmt här, minst 30 grader :D <3 Men vi har solat på stranden och badat i havet och poolen :) <3 Och ätit lunch uppe på rummet :) <3 Ikväll blir det nog mat på en restaurang nere vid hamnen, mysigtmysigt ;) <3 Nu ska jag läsa lite innan jag går ut och fortsätter sola och bada, man måste ju vila från solen också ;) <3 Ha det så bra allihopa! :P <3

Framme! :) <3

Tjena! Kom till hotellet vid halv två :) <3 Sen dess har vi packat upp alla kläder, checkat rummet, solat vid stranden, badat i havet, badat i poolen, ätit på kina restaurang och gått i affärer ;) <3 Det har varit jätteskönt väder idag med sol och inga moln och ska bli ännu bättre imorgon :D <3 Ja, ska bli så skönt att vara här i två veckor och hoppas alla mår bra! :D <3

Utsikten från hotellerummet ;) <3 Bor precis vid stranden, perfekt ;) <3

Mallorca here I come! :D <3

Hejhej! Imorgon så drar vi till mallis! :D <3 Planet går 8:05 så vi ska vara där vid 6 :s tidigt, men det är det värt :D <3 Sen är jag där två veckor och ska sola, bada och bara njuta, ska bli så härligt ;) <3 Det är trådlöst internet på hotellet så kanske slänger in något inlägg då och då men vi får se :P <3 Ha det så bra! :p <3

Mallorca 2010 :D <3

Björn Gustafsson XD

Hejhej! Har kollat på sällskapsresan vilket är en liten tradition i min familj innan en utlandsresa, haha alltid lika rolig XD <3 Måste bara lägga in några länkar jag inte kan sluta skratta åt från Björn Gustafsson i parlamentet, haha XD <3

NI MÅSTE SE DEM! :D <3

Godnatt! ;) <3

Täby c :) <3

Hejhej! Idag så har jag och min familj varit i täby centrum och stinsen och shoppat :) <3 Nu ska jag packa lite mer och sen äta middag :D <3 Ha det bäst! :D <3

Joggat :) <3

Hejhej! Idag så har jag och alex joggat ett varv i spåret, jobbigt men efteråt var det skönt :) <3 Sen så har jag läst ut min bok baristas 2, underbart bra bok :) <3 Hoppas det kommer en trea för jag vill veta hur det fortsätter :D <3 Jag och mamma har handlat resväska till mig och lite solkräm, tandkräm osv till mallis :D <3 Nu kollar jag på Allsång på skansen och sen ska jag och mamma börja packa :D <3 Lite senare blir det daimglass, mums :P <3

Gammal bild på mig och cherie :) <3

Hemma :) <3

Hej! Har haft det underbart på kryssningen :D <3 Vi har spelat Med andra ord, sjuan och såna där roliga spelautomater som finns på färjor :) <3 Sen har vi varit ute på däck och kollat på folk som sjöng karaoke och varit på tax freen :D <3 Här kommer lite bilder :D <3

Fick den här på tax freen av mamma och pappa :D <3 Favvomascaran <3

Kryssning :D <3

Hejhej! Igår så var ju grannarna här och det var jättekul :D <3 Vi spelade buzz junior, haha XD <3 Nu ska jag gå ner och äta frulle, sen ska jag duscha, packa och fixa iordning mig för ikväll drar jag och min familj på 22-timmars kryssning med övernattning till åland :D <3 Bloggar när jag kommer hem imorgon :) <3 Ha det gött! ;P <3

Gårdagens sminkning

Gårdagens outfit

Övernattning :) <3

Hejhej! Igår så var sov jag över med anna och amanda hos amanda :) <3 Vi kollade på Instängd 1 och 2, dom var bra, lite läskiga och äckliga och hade sämst slut. Sen kollade vi på Burlesque, stavade jag rätt? ;) <3 Haha, men den var jättebra :D <3 Imorse kollade vi på Water for elephants, den var bra :D <3 Nu har jag städat här hemma för ikväll kommer grannarna :)<3 Ha det bra! :D <3

Den här tröjan köpte jag för 30 kr :D <3

Yatsy :D <3

Måste bara tipsa om detta roliga spel som man kan ladda ner på iphone, yatsy, det är verkligen jättekul och man kan inte sluta spela utan måste bara forstätta att slå rekord ;) <3

Jag vann :D <3

Stinsen :) <3

Hejhej! Var i stinsen med Amanda och Anna idag :) <3 Jag köpte en tröja på h&m för 30 kr och en pincett ;) <3 Nu ska jag gå till Amanda för jag och Anna ska sova över hos henne ikväll :P <3 Ha det så bra! ;) <33